Lascabanes Frankrijk 28-06-2022 25 km

28 juni 2022 - Lascabanes, Frankrijk

Zo de zon schijnt en geen wolkje aan de lucht. 😎Op naar de klim van de dag aan het begin. En net voor de helft nog een, niet steil maar wel lang. Daarna koffie pauze. Foto van het weiland ( zoek plaatje ) . Na de koffie nog 12 km te gaan lekker vlak dat zijn mijn kilometers. En inderdaad had er zo 8 km op zitten. Lag voorop dus was al een half uur op een lunchplaats toen Arjen een app stuurde waar ben je.  Ja geen hellingen en geen losse stenen probeer die ouwe rakker dan maar eens bij te houden.😛 Maar Arjen  vond de etappe blijkbaar te kort ,verkeerd bordje gevolg en daardoor ruim 2 km omgelopen. Extra rust  voor mij. Wel 2 uur een concert van krekels en de vlinders dansten om je heen vanaf de koffie tot en met de lunch. Het weer is prima zonnig 25 gr en een beetje wind. Om kwart voor 2 bij de gite. En ja hoor bekend terrein voor Arjen. Douchen, de was en een biertje. En Arjen weer in zijn kantoor voor een afspraak voor morgen. Even naar het dorpje bij La P'tite Pause een biertje doen. Wel wat last van jeuk op mijn rug. Allemaal zweetbultjes. Hoe kan het ook anders. Als ik voor elke kilometer een bultje krijg wordt mijn rug erger dan de Pyreneeen denk ik.  Ga vanaf nu regelmatig  ( 2 keer ) overdag een droog hemd aan doen misschien dat het helpt . En s'avonds met mijn rug in de zon. Kan hij goed droog worden. Weer heerlijk gegeten in de gite.  Niet chic maar heerlijk lokaal eten ( linzensoep gepureerd en rijst met gekookt vlees, ook heeeeel veel sla komt altijd als voorgerecht en als nagerecht  meloen of ijs . ) en wijn natuurlijk.  🍷Om 8 uur klaar met eten. Buiten nog het zonnetje en dus met z'n alle ( 7 personen ) buiten nog wat wijn drinken. Zo weer een mooie dag.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Buitenleven wordt je outdoor.

1. Trees:
    28 juni 2022
    mooi weer, sterkte met je rug :-)
  2. Bar:
    Jij wordt oud buiten.
  3. Lia Van gool:
    28 juni 2022
    Weer mooie omgeving en foto's
    Veel sterkte met de rug
    Jeuk is erger dan pijn
  4. Gabri van Dijk:
    28 juni 2022
    Een mooi liedje over de zon die altijd schijnt elke keer als je onderweg bent naar het zuiden:
  5. Theo:
    29 juni 2022
    Weet jij zeker dat je nog wel terug komt? Leven als God in Frankrijk bevalt jou wel heel erg goed volgens mij.
  6. Jan Cranenburg:
    29 juni 2022
    Nou kerel er is niets mis met Frankrijk . Mooi land lekker eten lokaal bij de mensen. Het lopen gaat prima. Alleen het vele klimwerk valt wel tegen. Maar elke middag rond twee uur partij time. Samen met de anderen camino gangers 🤠😎🍺.