Terugreis 17-08-2022 Spanje

17 augustus 2022 - Tilburg, Nederland

Om 8 uur met de taxi maar het vliegveld. Tijd voldoende om koffie te drinken. We zijn benieuwd hoe het gaat met de bagage.  Er is ons niet duidelijk of er meer mee mag dan alleen handbagage.  ✈ Mocht het zo zijn dan blijft rugzak achter en wel  wat we perse mee willen nemen in de de handbagage gedaan. Bleek voor de vlucht naar Bilbao niet nodig te zijn. Hadden niet betaald maar mochten onze bagage toch zonder betalen meenemen zelfs mij stok. Arjen had die van hem al achtergelaten. Nu nog even afwachten hoe het in Bilbao verloopt. Daar op nieuw inchecken, want daar vliegen we met Transavia naar Eindhoven. Sinds jaren weer gevlogen. Bij Transavia wel betalen voor de rugzakken

20220817_135418

,stok mocht gratis mee. Balie medewerkster was ook een camino loopster. En ik wel herkenbaar als zodanig. Op tijd vertrokken en vliegtijd alles bij elkaar 2 uur 40.  Wel vanaf 8 uur onderweg.  Dus 9 uurtjes. Dat is wat anders dan 27 uur onderweg  met de trein. Maar ja kost ook wat. En de trein is ook niet goedkoop. En het verschil ach we hebben 66 dagen zuinig aan gedaan.🤫 In ieder geval ons camino spaarpotje is nog niet leeg. Alleen Arjen heeft wel nieuwe schoenen nodig als hij weer gaat stappen en die van mij gaan ook niet zo lang meer mee. Ook al zitten ze nog als pantoffels ongelooflijk.  Ja en vliegen is best wel  ontspannen ook al zei ik dat ga ik niet meer doen.  En we blijven net kleine kinderen . Bij de eerste vlucht wilde ik bij het raampje. En wat dacht je vanuit Bilbao zei Arjen ja maar nou mag ik bij het raampje.😎 En mijn zus Yvonne had gelezen in de blog dat we gingen vliegen naar Eindhoven.

IMG-20220817-WA0004

En ze stelde voor kom ik jullie wel ophalen ben toch vrij. Weer een meevaller scheelt weer een heel stuk lopen naar de bus en station naar huis. Verwende kerels he🥳. Martijn alvast wat bier koud laten leggen. Want een werkdag afsluiten zonder ceveza kan niet na 64 dagen . Kantoor tijd moet doorgaan. Nu wel algehele  afdelingsvergadering. Anders ontstaan er ontwenningsverschijnselen en dat moeten we niet hebben. Dus langzaam afbouwen. Maar wel heeeeeeel langzaam. En zo ben je weer op Nederlandse bodem. Blij weer thuis te zijn ook al zal het even wennen zijn. Intussen een foto ontvangen van 3 stoere kerels die in Finisterre zijn aangekomen. Geweldig . Na de grote schoonmaak weer het mannetje en nu nog met een wijntje de blog van vandaag afwerken. Ook nu weer duizenden herinneringen komen naar  boven als we samen zitten te eten. Dit zal voorlopig niet stoppen vrees ik. Wel even wennen . Ja papa camino zal nog heel lang in mijn geheugen blijven zitten. Maar morgen de camino bagage opruimen en ik denk dan naar de eerste koffie stop in het centrum . Blijf nog even in de camino bubbel hangen daar waar het kan. Volgers nogmaals bedankt. Jullie horen nog van me. Ook het thuis front heeft nu aandacht nodig. Want voor hen was het ook een soort of camino.

Groetjes👨‍🦯👨‍🦯

De blogs die ik schreef zijn woorden op een rij. Maar zeggen meer dan alleen woorden voor mij.

1. Bar:
    17 augustus 2022
    Weer lekker thuis, k*tweer.
  2. Lia Van gool:
    Welkom thuis 👍🍺🤗
  3. Trees:
    18 augustus 2022
    Welkom thuis en nu genieten van alle herinneringen 😘🍷🙋
  4. Gabri van Dijk:
    18 augustus 2022
    Hier is dan het laatste liedje ter afsluiting:
  5. Jan Cranenburg:
    18 augustus 2022
    Bedankt kerel voor de muzikale ondersteuning. 👍👍