Cahors Frankrijk 27-06-2022 14km

27 juni 2022 - Cahors, Frankrijk

Vroeg wakker. Omdat ik in de woonkamer sliep en er ook 2 van de 6 wandelaars bij de 5 uur club hoorde was ik al om half 6 wakker . Niet echt erg want om 10 uur gisteren avond lag alles al op bed. Dus vandaag naar Cahors regenachtig weer we hopen dat het tegen de middag droog is als we in Cahors aankomen. Na 7 uur vertrokken ,de eerste anderhalf uur weer sportschool op en neer verder niets onderweg. Flink doorgelopen en om kwart over 10 aan de koffie in Cahors. Broek kan wel een was beurtje gebruiken. Nu eerst een slaapplaats vinden. Eenmaal aan de koffie en Arjen op pad voor een bed kwam de zon er voorzichtig door. Gite om half 4 open maar een meisje van de groep zei je kunt je rugzak bij bureau de toerisme onder de trap zetten. Dus dat gedaan en opzoek naar een lunch. Daar gaan zitten waar vele lokale mensen zaten. Heerlijke salade met eend. Voortreffelijk🦆.  Zo leeft god in Frankrijk. Daarna een biertje. Tegen half 3 richting gite. Drie uur aanwezig doch pas om half 4 open. Dus even wat onderhoud. , schoenen poetsen. Weer een mooie kamer voor een zacht prijsje. 16 euro pp. Heerlijk douchen dit keer met veel douche schuim. Er stonden diversen geurtjes en mochten die gebruiken. Dan ruik je lekker. Ook de was met een beetje wasmiddel gedaan. Zelfs mijn rugzak begon te glimlachen. Goed weer dus dan maar wat meer gewassen. Rond 5 uur naar het dorp biertje doen met de groep en rond 7 uur eten. Ja daar waar de lokale bevolking zit. Goed eten en echt gezellig. Wijntje erbij en een kaasplankje en dan rond 10 uur naar bed. Morgen van start met een superhoge klim en 25 km. We gaan ervoor.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Beter een keer goed genieten dan er alleen maar over praten.

1. Bar:
    27 juni 2022
    Klein stukske vandaag.
  2. Trees:
    28 juni 2022
    gaat lekker, wat een prachtige foto's en het eten zag er ook lekker uit .. succes vandaag !!! groet Trees