8 maart 2022 Tilburg

8 maart 2022 - Tilburg, Nederland

De voorbereidingen zijn weer opgestart.  Dus ga ik deze ook vastleggen . Reden : wil deze tocht ook weer in boek vorm hebben. In mijn boek over camino Nederland 2020 vind ik is de tocht niet uitgebreid genoeg beschreven. Ga proberen om toch elke dag een uitgebreid verslag  te maken van de tocht. Nieuwe schoenen gekocht en mijn pelgrimsstaf voorzien van een naam zoals belooft in 2020. (Klauter)  Ook een dagtocht gelopen om te zien hoe de conditie nu is. Lijkt me prima . 33.5 km gelopen in 7 en half uur. E.e.a is misschien niet zo interessant voor de volgers maar wil het wel terug kunnen lezen in het boek. De volgende actie is checklist opzoeken en zorgen dat mijn uitrusting weer honderd procent is. Hebben jullie  suggesties  en verbeteringen ( taalfouten ) laat het me weten via reacties.                               20220308_20480120220307_13410020220307_13325620220122_142212

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Alles ligt op loopafstand ,als je maar tijd genoeg hebt.

1. Bar:
    9 maart 2022
    Goed tempo Jan en mooie afstand. Was dat al met al je bagage bij je?
  2. Jan Cranenburg:
    Nee met kleine rugzak 4 kilo
  3. Gabri van Dijk:
    9 maart 2022
    Wil je echt op taalfouten gecorrigeerd worden? het maakt je verhaal authentieker als je fouten er in blijven staan. Een verkeerd geschreven woord geeft iets weer van het moment waarop je het schreef.
    Maar als je perse wil: wordt vervolgd. Vervolgd met een 'd' in plaats van met een 't'.
  4. Jan Cranenburg:
    9 maart 2022
    Ja dat is ook weer waar.