Viana Spanje 19-07-2022 19 km

19 juli 2022 - Viana, Spanje

Gisterenavond besloten om 2 etappes, een van 28 en een van 31 km te verdelen in 3 van 20 km. Is mogelijk ivm slaapplaatsen.  De eerste van vandaag 19 km . Ging goed doch om 10 uur al zweten als een otter. Blij dat we maar voor 19 km gekozen hebben.  De meeste van de groep hebben gekozen voor 28 km en morgen 31. Helaas zullen we ze misschien niet meer tegen komen. Maar al is de otter nog zo snel pappa camino achterhaalt ze wel. 12 uur weer binnen en om een uur lunch (Spaanse lunch) op terras. Daarna schaduw en de koelte opgezocht. Viana leuk levendige stadje. Vele leuke winkels en eettentjes. Maar om 1 uur alles bijna dicht. Siësta.  Geprobeerd wat te slapen maar ook daar was het heet. Naar de fontein gelopen (2 min ) en wat aan mijn blog gewerkt. Nog geen nieuwe caminogangers ontmoet. Is weer even wennen. En stil. Maar dat gaat over 2 dagen wel weer veranderen. Is ook wel weer eens prettig . Maar de wandelmaatjes en ottertje mis je dan weer wel. De was toch maar buiten in de zon gelegd. Je kon alleen binnen je was ophangen of in de droger. Maar die werkte niet goed en is ook niet goed voor de sokken. Lekker en goedkoop gegeten en rond 9.00 uur naar de auberge. Gelukkig wat wind. Spullen voor morgen gereed gemaakt en nog wat geappt naar de eerdere  groep . Morgenvroeg iets koeler volgens het weerbericht. Ik hoop morgen weer wat vrolijker te zijn. Want mensen van een eerdere  groep mis je toch, met name mijn ottermeisje.  Maar alles kom goed. Morgen gaan we door de 900 km grens. Nog 600 te gaan . Wat gaat het snel.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Speciaal voor het ottertje.

Bij elke stad haal je een stempel op de camino. Maar sommige ontmoetingen op de camino hebben  geen stempel nodig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Trees:
    19 juli 2022
    respect hoor, met die hitte, succes morgen X
  2. Chantal:
    Goede beslissing!
    Zou ik ook voor hebben gekozen!
  3. Bar:
    19 juli 2022
    Weer binnen, weer gaat veranderen, weer even wennen, weerbericht. Tis wat met dat weer.
  4. Lia Van gool:
    19 juli 2022
    Het was vandaag een echte vieze plakkerig dag
    Dat is normaal al niet fijn
    Maar als je dan nog 19km in de benen moet al helemaal niet
    Ik hoop voor jullie dat de luchtvochtigheid morgen niet zo hoog is als vandaag
    Succes morgen 🥵🌞🥵🥵👋
  5. Harrie van Gool:
    19 juli 2022
    Dat is een goede beslissing geweest om op te splitsen.met deze temperaturen en hoge luchtvochtigheid. goed gedaan 👍 bij ons is het ook boven de 30 graden ,en wij doen dan niks als zwemmen .Gr Ons 🧑‍🦯🚶🍺🍺🧑‍🦯🚶🍺
  6. Gabri van Dijk:
    20 juli 2022
    Om even bij Cees aan te sluiten: https://www.youtube.com/watch?v=TMy6X5cQul8&t=116s&ab_channel=TheBirdandtheBeeVEVO
    Vooral het refrein 😁