Navarette Spanje.20-07-2022 24km

20 juli 2022 - Navarrete, Spanje

Verdorie verslapen. Arjen maakte me om kwart over zes wakker. Hij had geen wekker gezet. Dus goed geslapen niet heel warm en een licht windje. Ook mochten de ramen opblijven van de medeslapers. Alles was reeds klaar voor vertrek want een goede voorbereiding is het halve werk. Dus zeven uur en  werk aan de winkel. Om half een weer bij de nieuwe slaapplaats maar ons bedje was nog niet gedekt. Dus lichte lunch, biertje. Daarna na de auberge.  Aanmelden, bed op maken ,douche, wassen, kast (rugzak)opruimen, en zorgen dat alles gereed is voor morgen. Kantoortijd met wat Spaanse hapjes want ook de inwendige mens moet niet worden vergeten. Onderweg wat eekhoorns tegen gekomen eten bijna uit je hand. Toeval bestaat niet zegt Arjen. Gisteren in de automaat drinken gepakt, ik drukte het verkeerde nummer in en kreeg een zakje zoute koekjes. Wilde ze vanmorgen in de keuken laten liggen maar dacht ach neem ze maar mee. En dan kom je langs de eekhoorns of het zo moest zijn. Verder een redelijke vlakke etappe. Nog even het stadje in geweest voor scheerspullen en contant geld. Mijn ottermeisje heeft ook gereageerd op mijn blog  ben benieuwd  wanneer we de groep weer terug zien. Zo zie je maar in het slot woord van gisteren zit meer verscholen dan menigeen kan vermoeden. Lopen gaat prima alleen bij bergop mijn rechterknie protesteert dan wel , (pees binnenzijde) maar eenmaal boven is het weer redelijk. Even oppassen en het komt goed. Temperatuur vanmiddag in de schaduw redelijk aangenaam met een beeeeetje wind. Groepje vandaag nog 4 stuks. Niet direct mijn favoriete groep. Veel politiek want ze komen uit Engeland. Maar ben ook wel verwend met Boris-Jan en ottertje . Dus toch maar siësta gehouden . Verder een prima dag. Na zevenen naar een restaurantje gegaan op aanraden van de auberge baas. Is misschien zijn broer wel.😅  Dus niet ,gesloten dan maar opzoek naar een ander restaurantje. Gevonden duurde even voor we konden eten. Maar in Spanje gaat alles langzaam. Met vanavond een uitzondering. Deze pelgrim had zowaar sjans met de eigennaarese van de zaak. De dame in kwestie liet in alles merken dat ze het wel zag zitten.  Lekker gegeten maar ik had het idee dat er speciaal  aandacht aan was besteed. Ja de liefde van de man gaat door de maag. Het minpuntje was lang wachten op het eten heel lang. Half 8 daar om 9 uur pas aan het hoofdgerecht. Maar je kunt niet alles hebben. Morgen nog een korte etappe en dan weer verder met het schema.

Groetjes 👨‍🦯👩‍🦯

Mooie vergezichten en fijne mensen wat kan een caminoganger nog meer wensen.

1. Trees:
    20 juli 2022
    wat heerlijk weer om te lezen, slaap ze en succes morgen 😃👍🏼
  2. Bar:
    20 juli 2022
    Je treft het weer met het weer. Dankje Gabri.
  3. Lia Van gool:
    20 juli 2022
    Fijn om te horen dat de weergode vandaag voor de pelgrim waren
    👍🤗🥾🥾
  4. Harrie van Gool:
    20 juli 2022
    Mooi verslag weer.en ik lees tussen de regels door dat het in Spanje toch allemaal iets beter geregeld is en goedkoper. Succes morgen .🧑‍🦯🧑‍🦯🚶🚶🍻🍻🍾🍾