Moissac Frankrijk 30-06-2022 28 km

30 juni 2022 - Moissac, Frankrijk

De eerste lopers om 5 uur al aan het rommelen om te vertrekken. Nog even iets van gisterenavond. Lag al op bed toen mijn telefoon ging. Ik  dacht wie moet dat zijn. Nou het was Arjen die stond voor een gesloten deur. De dames dachten dat ze laatste waren en hadden alles op slot gedaan. Wel een ontbijt gedaan vandaag en om kwart over zeven vertrokken . Na twee en half  uur koffie en inkopen gedaan voor de lunch. Geen weer voor de fotograaf. Zwaar bewolkt en 17 graden. Dus stappen maar. Om 12 uur lunch. Er was zelfs een kapstok voor de rugzak. Niet dat ik hem nu al aan de kapstok wil hangen hoor. Al denken mijn voeten er anders  over na 28 km. Ook nog onderweg een tablet chocolade gekocht voor het Duitse meisje dat al 10 dagen dezelfde etappes loopt. Is helemaal verzot op chocolade.  Heeft ook als bijnaam chocolademeisje . Vandaag was haar laatste etappe. Naar de gite ,douchen en omkleden. En met de groep naar het plein voor een drankje. Maar de dames wilde eerst wat schoppen dus wij mannen naar het terras. Om 7 uur naar de gite voor het avondeten.  Lekkere lokale kost met kaasplankje na en een heel apart wentelteefje. Met veel caramel en een eigengemaakte saus. Al met al weer heerlijk. S'middags op terras zat een man met een bordercollie 3 maanden oud. Foto opgestuurd naar Lianne die zei stop hem maar in je rugzak. Ik ben s'avonds na het eten niet meer de stad in geweest. Regenachtig dus daarom maar een keer mijn rugzak leeg gehaald en weer ingeruimd.  Morgen een redelijke etappe . En hopen dat het droog is weersvoorspelling 23 gr. Dus beter weer voor de fotograaf.

Groetjes 🚶‍♂️🚶‍♂️

Mooi weer is voor diegene die anders niet buiten komen.

1. Bar:
    30 juni 2022
    Flinke tippel, 28 k. Gelukkig mooi weer.
  2. Gabri van Dijk:
    1 juli 2022
    Die wandelstok van jou begint een beetje een fotomodel te worden, hij staat nogal eens op de foto!
  3. Jan Cranenburg:
    1 juli 2022
    Ja klauwter krijgt al ster allures
  4. Trees:
    dank weer !!