Mansilla de las Mulas Spanje. 31-07-2022 27 km

31 juli 2022 - Mansilla de las Mulas, Spanje

Goedenacht rust gehad achter de gordijnen.  Om 6 uur wakker door mensen die al klaar waren om te vertrekken. Dus op gestaan en klaar gemaakt voor vertrek. Niet veel moeite. Dus zo klaar voor vertrek. Eerste stuk 7 km tot de koffie. Helaas daar vroeg aanwezig maar nog niets open .Arjen was later vertrokken en belde het cafe is open. Dus dan maar even terug. Voor koffie en wat eten.  Dan een lange weg van 13 kilometers naar het volgende cafe. Cola en wat eten en vandaar naar naar de auberge. Aangekomen eerst een biertje . Daarna even de meute zijn dingetje laten doen en later douche en mijn spullen klaarmaken. Toen pas kantoortijd.  De laatste 7 km met mijn ottermeisje gelopen. Veel gepraat over haar werk en haar theater voorstellingen. En naar muziek geluisterd de we leuk vonden. Ook een foto  van ons tweeën laten maken. Onderweg weinig bijzonders. Maar al met al weer een een aparte leuke dag. Geen foto's van de etappe maar wel een van samen met mijn ottermeisje. En zo is er al weer een week voorbij. 7 weken onderweg.  Nog 307 km te gaan en inmiddels meer als 1200 gelopen. Niet slecht.  Nog dag of 16 dan zijn we in Compostella. Zitten nu lekker in de tuin bij de auberge. Rustig de jeugd ligt op bed. Na 18 dagen begint nu de inspanning zijn tol te eisen. Blaren, pijnlijke voeten en benen en pijntjes van de rugzak. Het respect voor deze  oudere bok groeit met de dag. Niet omdat ik dat wil maar ze komen erachter het is niet even een wandeling door het park is. En wij hebben inmiddels er al 49 dagen op zitten. Zag op de foto dat ik wel een smal gezicht krijg. Ben benieuwd wat ik aan kilo's achterlaat op de camino. Maar het zij zo. Des te meer een reden  om thuis weer wat aan te komen. Onderweg naar het avondeten even nog een groepsfoto gemaakt. Samen met de groep gegeten in de tuin. Morgen maar 20 km dus rustig dagje.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Er is nooit een slechte dag ,er zijn alleen goede dagen en minder goede dagen.

1. Lia Van gool:
    31 juli 2022
    Veel plezier morgen
    Met de volgende etappe
  2. Bar:
    31 juli 2022
    Hmm, niks over het weer of toch weer wel
  3. Trees:
    1 augustus 2022
    gaat goed zo en gezellig, petje af, succes vandaag !!!