23-mei-2022 Tilburg

23 mei 2022 - Tilburg, Nederland

De volgende stap is gezet. We hebben een datum bepaald namelijk 11-6-2022. Dan vertrekken we per trein naar Le Puy en Valey. Vandaaruit zal onze voettocht beginnen van 1600 km plus. Iets meer als 1500 km naar Santiago de Compostella  en we willen ook nog door naar Finisterre ( het einde van de wereld ) . Vertrek half 8 vanuit Tilburg naar Rotterdam  cs dan met de Thalys naar Parijs nord even met de metro naar Parijs Gare Lyon en vandaaruit met de TGV naar St Etienne Chatea en dan de lokale trein ( ik denk bommeltrein ) naar  Le Puy en Velay. Aankomst 17.30 uur. Slaapplaats zoeken en op zoek naar onze eerste culinaire maaltijd. Bagage ligt klaar en dubbel gecheckt . Gewicht 8 kg zonder eten en drinken. Al wat het meer wordt gaat bij Arjen erin. Die heeft een rugzak van 65 liter ik maar van 45. En hij zegt dat hij wat gewicht wel gewend is. 😜.  Zal met hem afspreken dat ik de geldbuidel wel draag. Denk dat ik genoeg km in de beentjes heb namelijk dit jaar in 20 weken 1991 km. Dus zover hoef ik niet meer.🤠 👨‍🦯

Tot 11 juni

Groetjes 👩‍🦯👩‍🦯

Wij verdwalen nooit wij ontdekken nieuwe routes.