23-mei-2022 Tilburg

23 mei 2022 - Tilburg, Nederland

De volgende stap is gezet. We hebben een datum bepaald namelijk 11-6-2022. Dan vertrekken we per trein naar Le Puy en Valey. Vandaaruit zal onze voettocht beginnen van 1600 km plus. Iets meer als 1500 km naar Santiago de Compostella  en we willen ook nog door naar Finisterre ( het einde van de wereld ) . Vertrek half 8 vanuit Tilburg naar Rotterdam  cs dan met de Thalys naar Parijs nord even met de metro naar Parijs Gare Lyon en vandaaruit met de TGV naar St Etienne Chatea en dan de lokale trein ( ik denk bommeltrein ) naar  Le Puy en Velay. Aankomst 17.30 uur. Slaapplaats zoeken en op zoek naar onze eerste culinaire maaltijd. Bagage ligt klaar en dubbel gecheckt . Gewicht 8 kg zonder eten en drinken. Al wat het meer wordt gaat bij Arjen erin. Die heeft een rugzak van 65 liter ik maar van 45. En hij zegt dat hij wat gewicht wel gewend is. 😜.  Zal met hem afspreken dat ik de geldbuidel wel draag. Denk dat ik genoeg km in de beentjes heb namelijk dit jaar in 20 weken 1991 km. Dus zover hoef ik niet meer.🤠 👨‍🦯

Tot 11 juni

Groetjes 👩‍🦯👩‍🦯

Wij verdwalen nooit wij ontdekken nieuwe routes.

1. Frank Vorstenbosch:
    goed bezig mannen
  2. Jan Cranenburg:
    Ja Frank stap voor stap
  3. Theo:
    24 mei 2022
    Ik kijk nu al uit naar de verhalen, dat wordt weer een geweldig avontuur.
  4. Jan Cranenburg:
    24 mei 2022
    Ga me best doen om er een mooi reisverslag van te maken. Ik neem je mee in onze beleving van de reis.
  5. Gerard:
    24 mei 2022
    Succes en geniet met volle teugen!!!
  6. Jan Cranenburg:
    24 mei 2022
    Ga mijn best doen worden zeker hele mooie pensioen jaren.
  7. Jan Cranenburg:
    Maanden
  8. Petra:
    24 mei 2022
    Ik ga je reisverslag volgen, succes
  9. Jan Cranenburg:
    24 mei 2022
    Als de voetjes het blijven doen komt alles goed
  10. Gabri van Dijk:
    24 mei 2022
    Dan is hier het eerste liedje om in de stemming te komen:
    The Cathedrals - Ride that glory train
  11. Jan Cranenburg: