Lectoure Frankrijk 02-07-2022 32 km

2 juli 2022 - Lectoure, Frankrijk

Om zeven uur vertrokken. Voor een stevige etappe 32 plus en de temperatuur ook 32 . Nou en niet echt vlak . S'morgens door de zonnebloemen velden🌻 ,prachtig. Voor de rest van de dag kilometers maken . Rond 10 uur koffie met cake langs de kant van de weg. Half twaalf wat frisdrank en om 1 uur lunch. Na de lunch nog 10 km te gaan . Arjen had wel last van een gescheurd spiertje. Denkt ie. Morgen even kijken hoe het er bij staat. De pees cq spier boven mijn enkel rechtsbuiten is het er ook niet helemaal mee eens. Maar ja het hoort erbij. (Zeggen ze ). Blij dat we in Lectoure waren.  Van 7 tot 4 een aardig dagje stappen. Verder vrij rustig onderweg en we hebben ook nog een tijd naar een groep jagers met hun honden 🐕‍🦺staan kijken. Waar ze op aan het jagen waren dat weten we niet. Na etappe eerst een biertje gedaan en daarna naar de gite.  Weer heel apart. Voorgevel niets bijzonders maar eenmaal binnen. Geweldig.  Echt weer EEN voor de pelgrim . Een jongeman rond 30 was de eigenaar.  Zelf ook een pelgrim .Het is elke keer weer afwachten wat je hebt gereserveerd. Wel even wachten voor de douche. Om zeven uur weer gezamenlijk eten. Vegetarisch heerlijk met vele groente en fruit na. Na een lange etappe is rust wel belangrijk. Maar gezelligheid ook. Morgen weer 28 km. Niet omdat het mag maar omdat het moet. Geen slaapplaats tussen deze 2 steden. We gaan er voor en we zijn niet de enigste.  Aan tafel kwam te spraken dat we vader en zoon zijn. En men ging mijn leeftijd schatten. Met 60 kwam ik wel heel goed uit de bus. Dank je wel dames van de camino😋.na het eten kantoortijd, overdag geen tijd voor gehad dus overuren. Wel met een wijntje. Zo gaan de dagen voorbij.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Moeizame wegen leiden vaak naar mooie bestemmingen.

1. Lia Van gool:
    2 juli 2022
    Een dagje rust zou geen kwaad kunnen
    Denk ik met die pijntjes de jullie nu hebben 🤔🤔
  2. Jan Cranenburg:
    3 juli 2022
    Dagje rusten vinden wij achteruitgang. Dan ben je de volgende dag net zo ver.
  3. Bar:
    2 juli 2022
    Genieten van jouw leeftijd met een puberende zoon. Afstanden zijn groot.
  4. Jan Cranenburg:
    3 juli 2022
    Elke afstand is te overbruggen.
  5. Trees:
    succes vandaag !!