Espeyrac Frankrijk 20-6-2022 24 km

20 juni 2022 - Espeyrac, Frankrijk

Weer goed geslapen 6 uur op koffie zetten ,ja ik doe nog wel wat voor de kost. Spullen in orde maken en om kwart over zeven van start. Lange etappe 23 km met flinke lange klimmen en stevige afdalingen. Met haarspeldbochten alsof de tour langs moet komen. Dus veeeel zweet en hete zere voeten. Het weer weer heet en dat geeft veel zweet. Onderweg wat fris gedronken en een sandwich gegeten. Om 2 uur bij de gite. Was nog niet open wel een terras in de tuin in de schaduw. Ja ja dat heb ik weer. Zag een kraantje en een plantengieter. Heerlijk koud water dus werd het tijd om mijn voetjes water te geven. Ik klim niet zo snel als Arjen maar mijn ideeën zijn niet onaardig en hij maakt er kosteloos gebruik van. Verder niet zoveel spannende dingen meegemaakt. Vooral bezig het moraal hoog te houden want inderdaad mentaal wordt het wel wat zwaarder. Maar ook dat is maar voor even , morgen zijn we in Conques.  Niet slecht. We zullen doorgaan. Eerst een biertje doen sleutel ophalen en dan douche. Weer een prachtige kamer 2 persoons gloed nieuw. In een oud schoolgebouw maar helemaal gerenoveerd. Eigen douche en toilet. Dus wel fijn een beetje privacy. Na het douchen en de was kantoortijd in de kantoortuin bij de kantoorbar. Boodschappen gedaan voor morgen . Avondeten stond klaar ,vers gemaakt even opwarmen in de magnetron. Flesje wijn meegenomen want er is hier niets . En een avond zonder een glaasje wijn proberen we te voorkomen. Om half 8 buiten met wat franse wandelaars zitten eten. Super gezellig. Al het zweet van de dag is weer vergeten. Heerlijk weer 27 graden. Morgen weer verder  een korte etappe maar zeer hoge bergen en veel stenen i.p.v. gladde wegen. We zullen zien .

Groetjes 👩‍🦯👩‍🦯

Het gaat niet om de snelheid maar om de stappen.

1. Lia Van gool:
    Een echte pelgrim
    Moet goede wijn drinken 🍷
    Dat hoor ik van meer pelgrims
    Heel veel succes morgen 🤣👍
  2. Harrie van Gool:
    20 juni 2022
    Op zijn tijd een natje en een droogje dan houden pelgrims het wel vol .
    Veel succes voor morgen 🚶🧑‍🦯🍺🍷🍷🍺
  3. Trees:
    top, succes weer 🚶🍷
  4. Bar:
    Gelukkig mooi weer.
  5. Theo:
    21 juni 2022
    En je dichterlijke kwaliteiten gaan zich ook steeds nadrukkelijker manifesteren, moet iets met de wijn te maken hebben. Belooft wat voor de nabije toekomst.
  6. Jan Cranenburg:
    21 juni 2022
    Ja tijd genoeg onderweg. De stilte van de natuur heeft vele geluiden.
  7. Gabri van Dijk:
    21 juni 2022
    Ik denk dat Jan stiekem een piepklein spreukenboekje bij zich heeft.🤣🤣
  8. Jan Cranenburg:
    22 juni 2022
    Goede voorbereiding is het halve werk.