Zurich-Westerland 19 aug 2020 13 km

19 augustus 2020 - Westerland, Nederland

Vandaag een soort of rust dag. Eerst 2 km naar busstation en daar de afsluitdijk over. Bij het monument even er uit voor wat foto's en koffie. Vandaar naar Den Oever. Toen het Jacobspad  op gegaan naar Westerland. Klein dorpje. Leuke slaapadres . Houten huis ,van binnen net een blok hut. Alles betimmerd  behalve de douche 😄.Grote kamer en heeeeeel veel boeken. Het echtpaar zijn soort of kunstenaars.  Van alles wat.  Niet zo spraakzaam.  Nog over gisteren.  Ik dat dat ik alleen zou slapen in het studenten huis. Dat had ik mis. Om 7 uur kwamen er nog 6 Polen  binnen. Gelukkig vrij rustig en moe hadden een lange reis achter de rug. Om 10 uur lag de hele bubs op bed en vanmorgen om 6 uur al naar hun klus. Vanavond even de fiets meegekregen om te gaan eten. ( dat valt tegen laat mij maar lopen )  Bij een camping bij de haven gegeten. Niet slecht en goed bier. Dexels goed. Morgen naar Schagen en ik mag weer mee eten. Verrassing. Zo gaat het gestaag verder.