Leeuwarden -Zürich 18 aug 2020 33km

18 augustus 2020 - Zurich, Nederland

Super vroeg aan het ontbijt, en om kwart over zeven op pad. Eerst even puzzelen om Leeuwarden uit te komen richting Harlingen -Zürich. Prima weer 22 graden en een lekker windje. Liep de eerste uren wat onrustig , zou alles wel heel blijven maar met 4,5 km per uur was ik om half twee al in Harlingen. Nog 6,5 km naar slaapplaats in Zürich. Dus flinke pauze met warme maaltijd. Zag de afsluitdijk in de verte al liggen . Dat geeft de wandelaar moed of niet lijkt zo dicht bij. Ook langs het strand gelopen bij Harlingen met de voetjes in het water ( Ja blote ) koud zout badje kan geen kwaad. Om half  4 inZürich ( klein dorpje ) mag de naam dorp niet eens hebben. Slaap in een oud huis bij jongelui. Zij noemen het het kasteel. Meer een studenten home. Hoort erbij bij bij alle andere variaties. Lekker ongedwongen. Zijn nog volop aan het verbouwen. Dit staat onder aan mijn lijstje van de overnachtingen.  Ja iemand moet de slechtste zijn. Wel bed en douche. Verder niets te doen bij de kerk en 5 huizen.😒 . Vroeg slapen . En goed dat ik een brood maaltijd bij heb. Morgen op naar Noord Holland.

Gr Jan 👩‍🦯

1. Yvonne:
    Zonder dieptepunt geen hoogtepunt
    Hoort er idd bij ❣️❣️
  2. Bar:
    18 augustus 2020
    Inderdaad, iemand moet de laatste zijn en mooie foto’s weer.
  3. Lia Van gool:
    18 augustus 2020
    Het kan niet alle dagen een feestje zijn
    Dan vergeet je de achter liggende gedachten van een pelgrim 😂😂
    Een pelgrim leefde in soberheid 😄😄