Gouda-Bleskensgraaf 27 aug 2020 26 km

27 augustus 2020 - Bleskensgraaf, Nederland

Vanmorgen weer op pad met prima wandelweer. Gisterenavond bij het zoeken naar een slaapplaats voor vandaag besloten om te kijken of ik niet vrijdag een flink stuk voorbij Gorinchem kon slapen. En dat lukte. Dus vandaag naar Bleskensgraaf gelopen wel 26 km en morgen naar Andel ook een 28 km. Dan zaterdag naar Tilburg  is 31 km  misschien smiddags om een uur of drie een taxi ( Martijn) . ( de Nijmeegse vierdaagse  kan ik ook wel aan denk ik ) De route van vandaag was langs de vlist. Mooi gebied. Rustig en mooie huizen en als je door de knotwilgen heen keek zag je de polder. Sorry Groningen dit is mooier. 😋 Vanaf morgen verlaat ik de route van het pelgrimspad. Die gaat nog wat naar het oosten. Ik loop recht naar beneden naar het zuiden via Andel, Waalwijk richting Tilburg.  Met nog ongeveer 60 km te gaan zal de teller stoppen op ongeveer 1220.  Reden van dit plannetje Maartje viert zaterdag haar verjaardag. En de route via Heusden naar Den Bosch heeft niet veel toegevoegde waarde denk ik. Reeds stukken al gelopen tijdens de voorbereiding van dit tochtje.  Dus overmorgen de laatste etappe dan zijn er 52 wandeldagen  verstrekken met een gemiddelde van 23,5 km per dag. Twee kleine blaren en even een zere teen. Niet gek al zeg ik het zelf. Er is een spreekwoord. " als een paard de stal ruik is hij niet meer te houden. "

Gr Jan 👨‍🦯🐎🐎

1. Mark:
    28 augustus 2020
    💪🏻💪🏻💪🏻
  2. Gerard:
    28 augustus 2020
    Succes met laatste loodjes. Je zult wel als een held worden onthaald.