Hornhuizen-Anjum 15 aug 2020 22km

15 augustus 2020 - Anjum, Nederland

Zo vandaag langs de wadden. Noord Groningen naar Friesland. 17 km langs de dijk. Lekker weer 22 graden en een stevig briesje in de rug. Ook weer een beetje regen. Helemaal niet erg, heerlijk. Bij Lauwersoog  pauze gehouden en een slaapplaats voor morgen geregeld. Natuurlijk lekkere vis op. Langs de kust heel weinig slaap adressen en die er zijn zijn niet beschikbaar. Daarom ga ik mijn route omzetten. Ga vanaf morgen via Dokkum en Leeuwarden naar Franeker en dan naar Harlingen.  Daar meer kans voor te overnachten  En kijk dan of  ik via de afsluitdijk ga of via Stavoren met de veerboot. Bij slaapadres nog niemand thuis achterdeur is open en het briefje op de deur zegt hoe wat en waar . Ja dit blijkt hier heel gewoon. Alles weer prima geregeld. Vanavond broodmaaltijd ( lekkere koeken met noten en rozijnen ) goed voor een wandellaar toch. Ja en niet omdat het lekker is maar anders zakt mijn broek teveel af. 😜  En dat is ook geen gezicht. Mezelf nog niet gewogen, ben benieuwd.