Anrum-Burdaard 16 aug 2020 22 km

16 augustus 2020 - Burdaard, Nederland

Laat vertrokken voor mijn doen rond half 10. Dat heb je met die kletsende dames. Bewolkt maar ook benauwd . Dus weer veel zweten. Toch nog 26 graden. En alleen maar asfalt. Toch niet zo prettig om te lopen. Was om half twaalf in Dokkum ,heerlijk een uitsmijter gegeten . De stad was nog uitgestorven bijna niemand in de stad. Vraagje kunnen koeien corona krijgen ? Ze houden zich niet aan de afgesproken afstand. 😷 Moest nog 9 km naar Burdaard. Over het fietspad langs  het water.  Niet lang, veel te druk met fietsers ja dat heb je zondags. In Burdaard bij de brug mijn 0.0 genoten en een lekker biertje. Het slaapadres weer een juweeltje.  Tuin langs het water, dus gelijk zwemmen wel oppassen voor de bootjes. De gastvrouw deed mijn kleren alvast in de was. En na een poosje te hebben gezwommen lekker in de tuin met een biertje en heerlijke hapjes. Waren over bij de buurvrouw van het feest van gisteren.  Ja ja het kan bijna niet mooier. Morgen naar Leeuwarden kortere etappe.  Ook zou het minder warm worden met buien. Een min puntje , zocht mijn jas , ik dacht dat die in het onderste vak van mijn rugzak zat. Dus niet. Tja kwijt. Ik zou niet weten waar. Ik heb hem ook in vijf weken niet nodig gehad. Jammer .  Was in eerste instantie een saaie hete dag maar het logeeradres was weer toppie.  Op naar de volgende verrassing.

Gr Jan 👨‍🦯

1. Bar:
    16 augustus 2020
    Als ik jou was zou bij de 11-steden een stempeltje halen. Mooie foto’s weer.