Auvillar Frankrijk 01-07-2022 23 km

1 juli 2022 - Auvillar, Frankrijk

Samen met Linda ontbijt gedaan, zij stapt vandaag op de trein naar huis . Duitsland. Om half 8 vertrokken een vlakke etappe langs het kanaal. Ongeveer gelijk aan Tilburg naar Oirschot. Om 10 uur koffie en rond half een lunch bij een leuke boerderij annex gite. Half 2 biertje omdat de gite pas om 2 uur open is.🍺 En wachten op de trottoirband is niets voor ons. Onderweg bij het kanaal dachten we een stukje af te snijden,  foutje, was slootje springen en nog niet op de brug gekomen. Dus weer over de sloot terug en door het dorp verder naar de route. Ach stukje om en toch nog wat klauteren. Douche en ja alles wat je niet aan had in de wasmachine. En daarna in de droger. Dacht ik. Want wat had ik gedaan alle was in de droger gedaan maar kreeg hem niet aan. Alles staat er op zijn frans op. Maar de camino heeft altijd de oplossing. Er kwam net een jonge wielrenner aan uit Antwerpen en vroeg mag ik mijn was erbij doen. Natuurlijk , toen zei hij het moet wel andersom eerst wassen dan drogen. Dus hij heeft de was taak overgenomen. Nu zijn alle kleren weer gewassen en niet gedoucht. Ja douchen doen we met kleren aan , twee vliegen in een klap. Is wel een pilsje waard voor hem.  Hij vond alles nogal duur onderweg was bang dat het niet echt ging lukken. Op het terras met een vader en zoon van 12 jaar die ook al twee weken de zelfde route lopen en Herman uit Antwerpen en de start van de tour. Gezellig.  Ieder zijn favoriet.  De jongen van 12 is helemaal gek van de tour. 🚴‍♀️Om half 8 met zijn alle gaan eten.  Ook onze Canadees die we al een paar dagen miste kwam ook aan schuiven. Gezellige avond weer. Ja je moet er een stukje voor lopen maar dan komen de leuke dingen vanzelf. En zo weer een dag verder. Al met al weer een prima dag.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Leven ,beter laat dan nooit dus begin eraan voor het te laat is.

1. Trees:
    geweldig :-)
  2. Harrie van Gool:
    2 juli 2022
    Je ziet wel Het leven van een camino gaat niet altijd over rozen maar ook over sloten .. ga zo door bikkels. Gr
  3. Lia Van gool:
    2 juli 2022
    Je kunt ook niet alles weten
    Geweldig 🤣🤣
  4. Theo:
    Gelukkig liepen jullie niet in 7 sloten tegelijk
  5. Jan Cranenburg:
    2 juli 2022
    Ja slootjes horen erbij alzijn het maar sloten bier, hier🤣🤣🤣🤣