Middelbeers-Steensel 10 juli 24 km

10 juli 2020 - Eersel, Nederland

Route was tot Steensel 22 km , maar moest naar Eersel uitwijken omdat er in Steensel geen overnachtings mogelijkheid is. Vanmorgen om  9 uur vertrokken tijd voldoende dacht ik omdat ik pas om 5 uur terecht kon op het slaap adres in Eersel. Maar het liep na Vessem net iets anders dan verwacht. Ik had van Haaren tot Vessem mooi de blauwe bordjes gevolgt met de gele pijl en schelp. Ben ik net Vessem uit weg wegwijzers.  Waar door ik dus niet  op de route bleef. Na wat spuur werk in het route boekje  en een doorsteek kwam ik weer op de route. Heeft me uiteindelijk niet meer kilometers gekost. Maar wel wat tijd.  Kwam bij Eersel langs het stort en de heren bij de poort riepen al stok bij het hout en de rugzak bij het restafval. Het slaap adres weer geweldig. bij mensen boven . Slaapkamer, zitkamer/keuken en douce. Tot nu toe niets te klagen. Handoek en zeep die ik zelf bij me heb nog niet gebruikt en mijn eerste wasje ligt morgen bij het onbijt gewassen klaar. GEWELDIG. Schouders worden wat gevoeliger. meer rusten morgen en overmorgen. ( loop nu bijna 4,5 km per uur ] Ik zal wel kijken of beter zal het wel voelen. Om half 5 vandaag volop zon , vlug een foto van mijn schaduw gemaakt. Je weet maar nooit.

gr Jan

1. Lia Van gool:
    10 juli 2020
    Je hebt er het tempo wel goed in
    Jammer dat soms de wegwijzers ontbreken
    Maar verder wordt er goed voor je gezorgd
    Dat maakt ook weer een heleboel goed
    Het weer wordt ook beter
    Dus zet hem op
    😄😄