Zelhem-Vorden 1 aug.2020 17km

1 augustus 2020 - Vorden, Nederland

Op naar Vorden dan over de helft van het p/p. Wel weer warm maar iets meer wind en 17 km is ook een leuke afstand dan. Redelijk rustig onderweg. Bij de golfbaan Zelle koffie gedronken en zitten praten met een meid ( uit de verpleging ) die was op weg naar Maastricht. Toen ik vroeg om de rekening ( de jonge dame was reeds weg ) zei de bediening de jonge dame heeft u koffie reeds afgerekend.  Ongelooflijk. Bijna bij het eindpunt gestopt bij de molen . Even uit blazen punt. Uutblaos huusje. Zelfbediening. Koffie thee fris ijs koeken enz. Daar zitten kletsen met 2 oudere heren 89 en 95. Die van 89 zei tegen de andere ik denk dat hij je niet verstaat nou dat viel mee hoor. Verkoop borstlap vaak mensen uit deze streek aan de lijn gehad. Slaap adres even voor Vorden. Landhuis . De boven geheel ingericht voor fietsers en wandelaars. Overal waar ik kom en ook onderweg is er veel bewondering voor  mijn stok. Ja Lia wel mijn wandelstok. Ook hier een gigantische tuin. Eethuis om de hoek . Kom de avond wel door. Overmorgen uitkijken naar postkantoor. 2 boekjes opsturen.🤪

Gr Jan👨‍🦯

1. Gerry:
    1 augustus 2020
    Je hebt er goed de pas in, je bent al een heel eind op weg. Knap hoor 👍
  2. Gabri van Dijk:
    1 augustus 2020
    Weet je dat je op slechts 3 kilometer van het plaatsje Kranenburg vandaan overnacht?
  3. Lia Van gool:
    1 augustus 2020
    Hihi inderdaad pet op vooral gisteren
    Wat was het heet
    Daarom ook veel bewondering voor je jan
    Nog veel loop plezier
    Maar met 25 gr is het toch leuker dan met 36gr
    Maar dat heb je niet zelf in de hand
    Maar we zullen maar zeggen een pelgrim blijft doorlopen 👍👍😄👋