Zelhem-Vorden 1 aug.2020 17km

1 augustus 2020 - Vorden, Nederland

Op naar Vorden dan over de helft van het p/p. Wel weer warm maar iets meer wind en 17 km is ook een leuke afstand dan. Redelijk rustig onderweg. Bij de golfbaan Zelle koffie gedronken en zitten praten met een meid ( uit de verpleging ) die was op weg naar Maastricht. Toen ik vroeg om de rekening ( de jonge dame was reeds weg ) zei de bediening de jonge dame heeft u koffie reeds afgerekend.  Ongelooflijk. Bijna bij het eindpunt gestopt bij de molen . Even uit blazen punt. Uutblaos huusje. Zelfbediening. Koffie thee fris ijs koeken enz. Daar zitten kletsen met 2 oudere heren 89 en 95. Die van 89 zei tegen de andere ik denk dat hij je niet verstaat nou dat viel mee hoor. Verkoop borstlap vaak mensen uit deze streek aan de lijn gehad. Slaap adres even voor Vorden. Landhuis . De boven geheel ingericht voor fietsers en wandelaars. Overal waar ik kom en ook onderweg is er veel bewondering voor  mijn stok. Ja Lia wel mijn wandelstok. Ook hier een gigantische tuin. Eethuis om de hoek . Kom de avond wel door. Overmorgen uitkijken naar postkantoor. 2 boekjes opsturen.🤪