Annen-Glimmen 11 aug 2020 22 km

11 augustus 2020 - Glimmen, Nederland

Na weer een koninklijk ontbijt weer op pad . De warmte is nog steeds aanwezig. Wel meer wind ,heerlijk. Was vrij vlug in Zuidlaren. Heb daar gegeten. Kibbeling en wat vis slaatje.  Dit om dat in Glimmen geen eet gelegenheden waren in de directe omgeving. Brood voor de avondmaaltijd al meegekregen op het slaapadres in Annen .De dag liep voorspoedig. Om 3 uur weer bij mijn nieuwe lokatie.  Ja landhuis. Maar slaap achter op het landgoed bij de oude tuinman.En wel onder de grond.  ( nee Cees ) Super koel letterlijk en figuurlijk. Ja gewoon een hele grote stacaravan met kelder. Maar alles goed in orde. Mijn was gedaan en in het gras gelegd om te drogen. Toen een slaapadres gaan zoeken voor morgen. Viel niet mee. Maar een van de adressen ( die vol was ) gaf me een telefoonnummer van een kennis. Is niet bij vrienden op de fiets. En ja daar kan ik morgen slapen. En overmorgen denk ik ben ik in Pieterburen . Ook passeer ik overmorgen de 800 km grens.  Wie had dat gedacht 5 weken en 800 km verder.  Op naar de afsluitdijk  .

Gr Jan👨‍🦯

1. Chantal:
    11 augustus 2020
    Knap hoor in deze hitte!
  2. Lia Van gool:
    Weer een super locatie Jan
    Prachtig
  3. Bar:
    11 augustus 2020
    Ietskes onder de grond, lekker koel en mooie foto’s weer.