Santiago de Compostella 2020

31 december 2019 - Tilburg, Nederland

De route is zo goed als bekend. De voorbereidingen zijn ingang gezet. Er zal binnenkort meer info komen.  Eind april begin mei wil ik vertrekken van uit Tilburg naar Santiago de Compostella. ( Spanje). Het is een voettocht van 2700 km.  Hou jullie op de hoogte. Zal voorlopig nog niet veel zijn, maar als ik ben vertrokken wil ik mijn belevenissen regelmatig op deze reisblog zetten

1. Gerard:
    4 januari 2020
    Geweldig!! Succes met je voorbereidingen!!
  2. Martijn:
    Step by step
  3. Bar:
    28 januari 2020
    Buen Camino Jan. Ik vertrek 05-05-2020, met de fiets, vanuit Rijen, over de “Oude Wegen” en via Lourdes.
  4. Jan Cranenburg:
    Goede reis kerel en laat het een mooie Camino worden. Mijn vertrek datum staat nog niet vast maar zal ook eind april begin mei zijn. Ik ga via Vessem naar Vezalay en Le Puy , De zelfde route die Arjen heeft gelopen.
  5. Bar:
    28 januari 2020
    Ik ga over Maastricht de Ardennen in en voor de rest denk ik een beetje de zelfde kant in. Hahahahahahaha.