Haaren----Middelbeers 21 km 9 juli

9 juli 2020 - Vessem, Nederland

Na een zeer goede nachtrust en een perfect onbijt ( room service ) om half negen weer op pad. Van uit Haaren zit je zo in de kampina. mij wel bekend maar alleen van af het fietspad. Nu ging de route er dwars door heen. En de regen van de afgelopen tijd had de paden nogal wat drassig gemaakt. Daarom was ik maar wat blij dat ik mijn zelfgemaakte pelgrimsstaf had meegenomen. ( wilde hem eerst thuis laten ) Nou vandaag was het mijn beste maatje. Drie benen loop toch makkeijker in het drassige gras en zand. Ondanks de regen genoten van dit gebied. Alleen met dat ding op mijn rug heb ik nog geen vriendschap gesloten , al hoe wel hij ( waarom hij ) me niet overmatig veel last bezorgt. Via De Logt naar Spoordonk daar kwam ik twee dames tegen die wilde weten waar de reis naar toe ging. Toen ik zei naar huis via Maastricht ,Groningen en Amsterdam was de verbazing alom. Want zij wandelde ook vaak maar dit ging hun wat te ver. Ja het is ver. Via de Heilige Eik naar Middelbeers, waar mijn overnachting is en ja langs de route. Grote woonzolder   ( zie foto ) ingericht voor 4 personen maar was voor mijn alleen. Boodschappen gedaan en op de markt nog een harinkje genomen. Als de regen ophoud ga ik nog een biertje doen in het dorp , op tijd naar bed en morgen naar Steensel. Slaap in Eersel. Dichter bij geen plaats meer. Ik stop de zon breekt door. belofte maakt schuld ook aan jezelf.

gr Jan

1. Gerry:
    9 juli 2020
    Zo zo ontbijt met roomservice dat is luxe. En die vriendschap moet groeien.... Hihi... na regen komt zonneschijn. Het ga je goed
  2. Gerard:
    9 juli 2020
    Dat klinkt goed Jan! Nog een schietgebedje gedaan in de Heilige Eik? Knap hoor! En dan nog activiteiten na een halve marathon vandaag! Nou, rust goed uit!
  3. Bar:
    9 juli 2020
    Mooie foto’s, geen ouwe genomen?
  4. Jan Cranenburg:
    9 juli 2020
    He Cees . Er is een spreekwoord.
    Zoals de waarde is vertrouwd hij zijn gasten.🤜
  5. Bar:
    Proost.
  6. Mark:
    9 juli 2020
    Zelfgemaakte pelgrimsstaf goed gebruikt lees ik. Veel goei wandel weer Jan.