Reacties
Reacties 201 - 233 van 233
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mark | Succes Jan, veel veilige en leuke kilometers. Geniet… | 27 jun. '20 |
| Gerry | Veel succes veel wandelplezier en geniet ervan | 26 jun. '20 |
| Bar | Succes Jan. Ik volg je van hier uit. | 26 jun. '20 |
| Frank Vorstenbosch | Veel succes geniet ervan. | 26 jun. '20 |
| Theo | Ik wens je ontzettend veel plezier en heel veel bijzondere… | 26 jun. '20 |
| Gerry | Succes met uitzoeken wat het beste gaat en op naar… | 20 jun. '20 |
| Gabri van Dijk | Misschien wordt zo'n Camino Hollandia nog eens… | 19 jun. '20 |
| Yvonne | Spannend !!!!! | 18 jun. '20 |
| Frank Vorstenbosch | Prachtig idee Jan. Succes 👍 | 14 apr. '20 |
| Gabri van Dijk | België, Frankrijk, Spanje. Alledrie prachtige landen… | 11 apr. '20 |
| Gerry | Dat zijn nog eens posetieve gedachten 👍 Je bent… | 10 apr. '20 |
| Bar | Jan, wat heb je toch minimaal 1 wijze zoon. Succes. | 10 apr. '20 |
| Arjen Cranenburg | Dat is de echte Pelgrim gedachte.! "De reis is… | 9 apr. '20 |
| Gerry | Nu nog wat droger weer en het avontuur kan beginnen… | 9 mrt. '20 |
| Yvonne | Dat is echt Travel Light 👌👌 | 7 mrt. '20 |
| Mark | Jan, Ik hoop dat je veel mooie herinneringen aan je… | 26 feb. '20 |
| Jan Cranenburg | Opties bedrog. rugzak van 45.ltr. is op de foto nog… | 16 feb. '20 |
| Gabri van Dijk | Of een hele grote schelp of een heel klein rugzakje?… | 16 feb. '20 |
| Martijn | Mooi meegenomen ,,,,,, hihi Thuisgelaten zulde bedoelen | 16 feb. '20 |
| Bar | Ik ga over Maastricht de Ardennen in en voor de rest… | 28 jan. '20 |
| Jan Cranenburg | Goede reis kerel en laat het een mooie Camino worden.… | 28 jan. '20 |
| Bar | Buen Camino Jan. Ik vertrek 05-05-2020, met de fiets,… | 28 jan. '20 |
| Yvonne | Heel Mooi !!! Kan ik er 1 bestellen ? | 24 jan. '20 |
| Ton | Mooi | 24 jan. '20 |
| Gerry | Hij is mooi geworden Knap werk!!!! | 24 jan. '20 |
| Yvonne | Maar veel mooie ervaringen rijker :) | 17 jan. '20 |
| Jan Cranenburg | 10 kilo en een paar euro lichter denk ik zo maar. | 16 jan. '20 |
| Gerard | Stoere foto hoor! Ook een foto graag na de tocht om… | 16 jan. '20 |
| Lianne | even de naam aanpassen | 9 jan. '20 |
| Gerry | Succes het gaat je lukken | 9 jan. '20 |
| Martijn | Step by step | 4 jan. '20 |
| Gerard | Geweldig!! Succes met je voorbereidingen!! | 4 jan. '20 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 31 dec. '19 |

- Jan Cranenburg: Eigenlijk 44 maar voor loop…
- Gabri van Dijk: Heb jij maat 46?!?
- Gabri van Dijk: Leuke naam!
- Gabri van Dijk: Die vlaggetjes zijn een mooi…
- Jan Cranenburg: Dank je . Och vandaag weer…
Alle reacties »