Weert rustdag 14 juli

14 juli 2020 - Weert, Nederland

Zo een rustdag. Na zes dagen niet verkeerd denk ik. Ook al omdat het vanaf 10 uur al licht regent. Van middag toch maar even naar het centrum gelopen , op en neer 6 km. Dit om de benen toch wat te gebruiken. Zonder rugzak is het als of je vleugels hebt. Maar dan toch jawel een heel klein blaartje bij de nagel van de middelste teen rechts. Bij aankomst slaapplek meteen verzorgt. Saai was het niet . Bij de lokale bakker hier in de straat krentenbollen gehaald , waren per zes verpakt. Vroeg ik ik wil er 4 kan dat ,ja hoor prima , maar graag verpakt per stuk. Uitgelegd waarom, en wel omdat ze mee moesten in de rugzak. Vind ik makkelijker met inpakken. De verkoopster vroeg waar ik naar toe ging, en ja daar kwam mijn verhaal, Ze riep meteen haar vader , die bleek voorzitter te zijn van de wandelvereniging. Moest gaan zitten kreeg wat fris en zei hij als je 20 minuten wacht zijn de worstenbroodjes klaar. Nou dat vond ik niet vervelend. Al met al een prima dag ondanks de regen. morgen op naar Ell.

gr Jan

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gabri van Dijk:
    14 juli 2020
    Zulke mooie spontane acties door ontmoetingen ga je nog veel meer meemaken, ook hier in Nederland!
  2. Gerard:
    😊
    😊
  3. Lia Van gool:
    14 juli 2020
    Wat krijg je toch leuke reacties
    Mooi om te horen
    Morgen hopelijk een mooie zonnige wandeldag succes