Vorden-Laren 2 aug 2020 19 km

2 augustus 2020 - Laren, Nederland

Na weer een stevig ontbijt op pad. Was enkele minuten weg kwam Jan de man van Giselle aan fietsen. Met de vraag waar ik de sleutel had neergelegd. Oeps die zat nog in mijn broekzak. Scheelt me weer een stuk terug lopen. Mooi wandelweer weinig zon en wat wind. Helaas de fotograaf had niet veel te doen. In Laren een plaatselijk biertje op  (klaagzang) ik zelf had een andere naam verzonnen. Was wel lekker. De gastvrouw kwam ik al tegen op het pad langs haar huis. Kom jij slapen bij ons vroeg ze. Ik zei woont uw op nummer 1. Ja zei ze tot straks. Wat gedronken en gegeten en tegen 5 uur naar het slaapadres gelopen. Een huisje meer als 100 jaar oud. Wel gezellige boerenlui. Die hond was al weg gelopen met mijn schoen die lag al zo bij zijn mand. Toch maar wat hoger weg gezet. Smal trapje naar boven en daar is alles weer perfect in orde. Bed douche koffie thee wijn bier en koek . Koek eten ze hier in de achterhoek wel heel veel. Ze hebben volgens mij goed geboert. Boot achter op het erf en 2 oldtimers ( Mercedes)  een om op te knappen en een 20 jaar cabrio,  rijdt hij in. Buiten stond een weegschaal maar die zal niet het goede gewicht aangeven.😜 . Toch nog wat foto's.

Gr Jan👨‍🦯

1. Theo:
    3 augustus 2020
    Het is dat ik je dan nooit meer zie, maar van mij mag je nog jaren doorlopen, ik geniet elke keer van je verslagjes. Indien mogelijk, nog meer plezier gewenst met nog meer bijzondere ontmoetingen.
  2. Jan Cranenburg:
    3 augustus 2020
    Kom echt nog wel even langs over een week of zes. 😆