Vierlingsbeek-Gennep 27-juli 2020 24 km

27 juli 2020 - Gennep, Nederland

Vandaag om negen uur vertrokken. Niet zo goed geslapen . Ben eerst een poosje op safari geweest,  muggen jacht. Bij vertrek regen. Rond 1 uur wat minder af en toe een buitje.  Om 4 uur brak de zon door maar toen was ik al op mijn slaapadres. Lekker in de tuin biertje gedronken en buiten gegeten. Had eten gekocht  bij AH. Zag daar ook kleine appeltaartjes liggen met noten. Goed voor de koolhydraten en tegen de klophonger. Maar ze zijn meer voor de lekkere honger. Morgen naar Groesbeek ( een korte etappe 14 km ) maar volgens mijn gastvrouw een kuitenbijter . En ja Ik dacht dat ik de maas achter me had gelaten maar nee hoor moest er nog een keer over met het veerpontje bij Afferden.  Op naar de Rijn daar waar hij Nederland binnen komt. Misschien slaap ik woensdag in Kranenburg ( Duitsland ). Morgen even bellen of er plaats is. Ik heb alleen geen marken bij☺ .   Ook nog onderweg twee meiden ( Ja zo ben ik ) geholpen met hun rugzak ..je .. maar ik moest wel op mijn taal gebruik letten. Om  het woord kont en heupen niet te gebruiken. Want die waren RUIMschoots aanwezig.  Voor de rest een gewone werkdag .👨‍🦯.