Vertrek Camino Hollandia

26 juni 2020 - Tilburg, Nederland

Beste volgers.

Heb besloten om 8 juli te vertrekken. Gezien alles rond het corona gebeuren zich redelijk ontwikkeld moet het wel veilig kunnen. ( Dit i.v.m. slaapplaatsen bij mensen van Vrienden op de fiets.) Ik ga van thuis  ( Tilburg )  naar Haaren . Route zelf gemaakt met de fiets. 16 km . Een mooie afstand om te beginnen en te ervaren hoe  het gaat met eten en slapen.  De slaapplaats ligt langs de route ( Pelgrimspad ) Den Bosch Maastricht. ( St Pietersberg )  Afstand vanaf Haaren 250 km. Ik heb besloten om maar een dag vooruit te plannen voor wat het slapen betreft, zodat ik altijd kan beslissen om een langere of een kortere etappe de volgende dag te doen. De tijd zal uitwijzen wat het beste gaat. Het zal wel van alles wat zijn denk ik. Ik neem geen kampeerspullen mee ,dus slapen zal bij gastgezinnen zijn, b&b of op een camping met trekkershut . Misschien indien nodig ook een hotelletje.

De test fase is prima gegaan. Nu alles nog een keer checken en dubbel checken .  En ook nog wat dingen regelen voor het thuisfront.

Wordt vervolgt

gr Jan

1. Theo:
    26 juni 2020
    Ik wens je ontzettend veel plezier en heel veel bijzondere ontmoetingen. Geniet er ten volle van
  2. Frank Vorstenbosch:
    26 juni 2020
    Veel succes geniet ervan.
  3. Bar:
    26 juni 2020
    Succes Jan. Ik volg je van hier uit.
  4. Gerry:
    26 juni 2020
    Veel succes veel wandelplezier en geniet ervan
  5. Mark:
    27 juni 2020
    Succes Jan, veel veilige en leuke kilometers. Geniet ervan.
  6. Gerard:
    6 juli 2020
    Ja, eindelijk zover! Geniet van iedere meter, kijk niet terug, niet vooruit maar van al dat moois wat je onderweg tegenkomt! Kom je ook terug als een echte pelgrim met een baard zoals een echte landloper heeft? Scheelt je in ieder geval een scheermesje en een sjaal.
  7. Jan Cranenburg:
    6 juli 2020
    Zal wel meevallen. Op tijd naar de barbier.
  8. Gerard:
    7 juli 2020
    Haha,dat begint goed! Bier aan de bar!!