Schoorl-Heiloo 22 aug 2020 21 km

22 augustus 2020 - Heiloo, Nederland

Na een prima ontbijt om half negen vertrokken uit het prachtige verblijf. Direct uit Schoorl de duinen in flinke klim. De roesterberg is er niets bij. En daar ging het een beetje mis. Mijn middelste teen van mijn rechtervoet deed plotseling erg veel pijn. Daar waar ik kon zitten even gekeken. Zag er niet goed uit de nagel was helemaal rood.  Wat gekoeld en met tape twee tenen aan elkaar geplakt en pleisters er op gedaan. Ging redelijk goed ,minder pijn. De rest van de dag goed  kunnen lopen. Wel veel buien ,leek wel een verkleedpartij. Regenjas aan en dan weer uit. Onderweg vroeg een man waar ik mijn petje had gekocht. Ik zei Bredaseweg  bij de dump, nou die wist hij niet.😜 Wel even netjes uitgelegd dat dat in Tilburg was. Op slaapadres heeft Peter ( ook Santiago van uit Nederland gelopen.) Even naar mijn teen gekeken. En hij vond het meevallen. Pijn zal morgen wel weg zijn zei hij. Ik hoop het want ik wil 27 km lopen naar Haarlem. Na het douche mee naar de bbq. Was wel leuk ook al ken je niemand je had wat te vertellen.  Half zeven weer op de kamer.  Toen nog even een slaapplaats gezocht in Haarlem. Na zes adressen te hebben gebeld was er een plaatsje vrij. Haarlem is de laatste stop voor mij van het Jacobspad. Loopt officieel tot in Amsterdam maar deze stad sla ik over. Dus overmorgen naar Aalsmeer of een plaatsje langs het pelgrimspad. Bijvoorbeeld De Kwakel is 23 km van Haarlem. Moet wel zelf route uitzetten. Morgen zal de duizend kilometer grens gepasseerd worden. Zal de 0.0 dan maar overslaan en een dexels lekker biertje pakken.

Gr Jan 👨‍🦯

1. Lia Van gool:
    22 augustus 2020
    Geweldig Jan met deze mijlpaal
    Morgen een hele mooie wandeldag
    En zeker genieten van een heel lekker pintje🍺🍺🍺
  2. Bar:
    23 augustus 2020
    Nog 9 tenen over. Mooie foto’s weer.