Schagen-Schoorl 21 aug 2020 21 km

21 augustus 2020 - Schoorl, Nederland

Vandaag op pad met wat  slechte zin. De gastvrouw wilde gisterenavond en vanmorgen weer alleen maar praten over de complottheorie waar de regering en de multinationals mee bezig waren. Blij dat ik weer op pad was.Dus vandaag lekker over de dijk gelopen. Lopen geeft geen enkele belemmering meer. Voeten zijn prima rugzak is voort een kledingstuk geworden. Wel veel wind kracht 4 tot 5. Bijna mijn petje kwijt. Weer niet veel foto's.  Maar wel een mooie etappe.  Bij de lunch ( terras bij een camping ) een slaapplaats gezocht in Heiloo.  Kreeg spontaan telefoon van Peter dat hij wel een plekje had. Was in geseind door mensen waar ik in Westerland had geslapen. Ja de tam tam staat niet stil. Was te vroeg voor naar mijn slaapadres te gaan. Lekker koffie gedronken bij mensen op een camper parkeerplaats. Ja en dan de kers op de taart, het slaapadres. Toch maar foto's gemaakt . Ik dacht dit kan niet waar zijn. Menig hotel ziet er slechter uit. En DIT voor 22.50 inclusief ontbijt. Koffie thee op de kamer. Niets is teveel  bij deze mensen.  Met deze luxe wordt je nooit een pelgrim.🤭 . Ook nog uitgenodigd om een biertje te gaan drinken tegenover in het café. De gastvrouw had een vrijgezellenfeest in het dorp. Dus al met al een prima dag. Morgen maar 15 km en Peter zei als ik voor 2 uur er was ik ook nog mee naar de bbq kon. Dat wordt op tijd weg en aanpoten.  Gaat lukken.

Gr Jan 👨‍🦯

1. Gabri van Dijk:
    21 augustus 2020
    Die molen is de Groenevelder uit 1560, te (je raadt het al) Groeneveld. Die heeft daar de polder drooggelegd. Zonder molens daar zal je moeten zwemmen.
  2. Bar:
    21 augustus 2020
    Het complot en de bbq. Mooie foto’s.
  3. Paulus:
    22 augustus 2020
    Je krijgt wat je verdient Jan!