Santo Domingo de la Calzada Spanje 22-07-2022 23km

22 juli 2022 - Santo Domingo de la Calzada, Spanje

Later vertrokken ivm het weer,  is duidelijk anders. Bewolkt en 23 gr. Heerlijk wandelweer. Om half een binnen. Saaie etappe lange paden tussen de velden. Niet veel te beleven. De Brabantse jongens tegen gekomen en slapen ook bij ons op de kamer. Terras  en restaurants voor de auberge. Wel zo handig. Even wat eten . Paella en Arjen spaghetti bolonese. En daarna kantoor tijd. Loop wel met de gedachte om een knieband te halen. Even Gerard gevraagd of dat raadzaam is. Niet direct heel pijnlijk maar wel hinderlijk en durf dan niet goed door te lopen. Pappa camino wacht op antwoord. Advies is geen knieband. Maar proberen wat rust en niet te veel belasten. Is waarschijnlijk overbelasting.  Komt goed ga er wel op letten. Berg op een versnelling lager. Vanmiddag nog wat Nederlanders ontmoet. Verder geen bijzonderheden. Dus het wordt uit eten en slapen. Voorlopig de komende 3 dagen niet veel te beleven. Dus eigenlijk saai of we moeten Sophie en Boris Jan weer tegen het lijf lopen. We zullen zien. Nog 2 dagen dan zijn we al 6 weken op pad. Zitten we op het terras voor het eten zegt Arjen ik denk ,ik weet wat jij denkt zei ik. Als we vanavond gaan eten  neem jij je fleece jack mee. Twee mensen een gedachte en dit is niet de eerste keer. Het na gerecht  was een schaal vol met fruit. Ik pakte de wijn fles en deed er een flinke scheut in . Heerlijk . Want wijn is tenslotte ook fruit. Ook zaten we op een aardig punt op het terras. Langs de winkelstraat. Arjen en ik hebben ons aardig vermaakt. De lokale oudere dames kwamen netjes gekleed flaneren door de winkelstraat prachtig om te zien. Bij ons kwam de vraag op, zijn er te weinig oudere mannen. Een apart gezicht  zoveel oudere dames mooi gekleed en gekapt en zelfs op hakjes. Je weet maar nooit sla je nog een snoekje aan de haak. Om 9 uur ben ik naar de auberge gegaan. Nog even naar een schaakspel zitten kijken en toen spullen klaarmaken voor morgen ,blog afwerken en rusten. Voor al het knietje

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Iedere dag is een geschenk vergeet het niet uit te pakken. Geniet van het leven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lia Van gool:
    22 juli 2022
    👍👍🥾hopen dat je niet te lang last blijft houden van je knie
    Dat is niet prettig 🤗🤗
  2. Trees:
    Sterkte met je 🦵🏼 en weer rustig aan morgen ..succes 🙋
  3. Gabri van Dijk:
    22 juli 2022
    Ik denk dat ik ook eens op een terrasje in Spanje op de hoek van een winkelstraat moet gaan zitten kijken. Wie weet!! 😜
  4. Hetty:
    23 juli 2022
    Veel succes sterkte met je knie