Puente la Reina Spanje 16-07-2022 24km

16 juli 2022 - Puente La Reina, Spanje

Ja jullie weten het al  een grote routine klus is het inmiddels geworden. Waren om 6 uur al onderweg . Dit was mogelijk omdat het eerste uur door de stad was en dus genoeg licht. Arjen heeft wel wat bomen omver gehaald afgelopen nacht. Misschien slapen we apart komende nacht of buiten.🤣 Dus 24 km te gaan met een flinke klim en een vrij gevaarlijke afdaling. Maar de mannen met de kilometers in de benen om half een binnen en om half twee gedoucht, was gedaan en spullen klaar voor morgen . Hoppa SIËSTA oftewel kantoortijd.  Biertje gedaan en toen relaxen bij de auberge.  Heet heet heet. Vele zaten met hun voeten in een stroompje dat langs de auberge loopt. Ik eerst nog een douche genomen en toen je geloofd het misschien niet. Mijn schoenen gepoetst. 🥾 Zal niet helpen maar douche helpt ook niet en toch doen we dat allemaal. Om 6 uur met wat wandelaars naar het cafe. Afscheid genomen van een frans meisje zwaar geblesseerd aan de knie ,moet helaas naar huis. Om 8 uur samen gaan eten. Proberen het avondeten altijd met z'n tweetjes te doen. Even een moment van de dag echt samen. En kunnen we het restaurant uitzoeken waar wij die avond willen eten. Arjen zoek dat uit en dan zit het wel goed.  Hij houdt ook van lekker eten en probeert graag alles uit. Dus vaak daar ook de lokale bevolking gaat eten schuiven wij aan.  Ook nog een pilsje gedronken. Eigenaar zei het vat moet leeg. Daarna naar de auberge. Aangekomen bij de auberge ziet Arjen iemand op de bank zitten voor de auberge. Ja neem nooit afscheid van iemand op de camino. Daar zat Jurgen een bekende van 5 jaar geleden ,een gast die leeft op de camino. Ze herkende elkaar meteen. Ongelofelijk. Misschien slaap ik wel in de tuin. Binnen veel te heet denk ik. Hoor je morgen wel.

Groetjes👨‍🦯👨‍🦯

Bij hoge bergen en diepe dalen ontstaan de mooiste verhalen