Nuth-Gulpen 19-juli 2020 22km

19 juli 2020 - Gulpen, Nederland

Vandaag weer warm en veel klimmen en voor de rest ging het prima. Wel even van de route afgeweken om bij een cafe wat koude cola te drinken. Ook was het in de dorpjes vrij druk, fietsers en ook veel auto bezitters die hun cabrio moesten laten zien. de ene al duurder als de andere. Ook vandaag mijn kleren ten droge gelegd in het gras en nu alles , gewoon mijn zwembroek aangedaan. Toen ik op een bankje in de schaduw zat kwam er een boerje aan, keurig gekleed vouw in zijn broek mooi overhemd en een colber. Echt op zijn zondags. Hij zij dat het stuk grond waar ik zat en de weg van hem waren.Stond beschreven in het kadaster van 1732. Hij was 88 maar liet zich niet in de luren leggen door de gemeente. Vandaag weer prima onderdak. Al met al een gewone werkdag. Morgen richting Maastricht en overmorgen wat rond hangen in Maastricht. Dan kan ik aan het pieterpad beginnen. Een deel heb ik al gelopen rond om Sittard. Even uit puzzelen of ik daar nog doorga of bij Sittard het pieterpad opga. We zien wel.

gr Jan