Le Puy en-Valey Frankrijk 12-6-2022 10.5 km

12 juni 2022 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

Heerlijk geslapen. Half negen wakker ,lekker douchen en om 9 uur op naar de koffie. Nou voor de darmen niet verkeerd.  Het is hier geen bos bemesting maar het riool kan flink zijn best doen.😡 Toen naar boven naar de kathedraal om route boekjes en stempelboekje te kopen. En eerste stempel halen. Dus klimmen maar (zonder rugzak ). Ja en jullie voelen het al aankomen , dicht, zondag de mis was nog bezig. Dus vanmiddag terug. Dan maar naar de supermarkt voor inkopen voor morgen. En een terrasje om de administratie bij te werken en pelgrimpje kijken. Temperatuur 30 graden. Loopt de komende dagen op naar 36. Misschien dat we 3 etappes in 4 dagen gaan doen. 13.00 uur kantoortijd. Arjen is ook aan zijn reislogger begonnen.  Bij hem wordt het een roman denk ik daar bij mij het een documentaire zal worden met een vleugje satire . De middag weer naar boven stempel halen. Verder inkopen voor morgen en biertje pakken. Verder administratie in de reislogger. Kaart , verhalen splitsen.  Foto`s is nog even puzzelen. Heerlijk gegeten linzen met beenham in mosterd saus en een kaasplankje. En ook wat wijn. Vanaf morgen zal het wat anders zijn dan eerste etappe richting Saint de Privat de Allier. Water en brood zal de hoofdschotel zijn de komende tijd.😫😫😕.

Groetjes 👩‍🦯👨‍🦯

Herinneringen die we later willen hebben moeten we nu maken.