Heeze- Someren 12 juli 2020 2o km

12 juli 2020 - Someren, Nederland

Vanmorgen vroeg uit de veren want de verhuurders moesten weg.De etappe ging helemaal door de strabrechtse heide. Een geweldig mooi en groot gebied . ( 1500 ha ) .Prima om te lopen en een aanrader voor fietsers . Het weer was perfect ,zon en een licht briesje. Veel foto's gemaakt zal ze niet allemaal op deze blog zettenhet zijn er wel 15. De etappe zou 18 km zijn maar ook mijn slaap adres lag 2 km uit de route. Het mooie is je belt de middag van te voren ,had reeds 2 adressen gebeld maar reeds bezet adres 2 verwees me naar het adres waar ik nu slaap, geweldig , op de boerderij heerlijk een hele zolder. Mocht aanschuiven , maar voor het zover was bracht ze al meloen met ham en een biertje. Eten was uitstekend. De boerin vondt dat zo hoorde.  En ik maar hopen dat ze geen dochter uit de hoge hoed zou toveren. Geen lunch kunnen kopen bij de super ( zondag ,dorps ? ) dus op aanraden van de verhuurders een klein stukje  om gelopen om te lunchen.   Vette hap. Met als gevolg aan bos bemesting gedaan. Lichaam houdt zich prima , voelde wel de km van gisteren ,wat vermoeide benen. Maar mijn schouders stukken beter. Aanpassing gedaan aan mijn rugzak , toilettas onderste vak ( vrij zwaar ) en regenjas boven in ( super licht ) de heup band extra strak aangetrokken even vreemd maar na enkele minuten prima. resultaat geen spierpijn meer boven op mijn schouders. Nog een dagje insmeren en alles is weer oke.  Hoop ik.Nu even de boerderij verkennen slapen  en dan op naar de volgende dag

gr Jan           o nog iets vergeten

Als Ik de heide KON beschrijven zou ik mijn pen neer leggen en voortaan zwijgen

1. Lia Van gool:
    12 juli 2020
    Het ziet er prachtig uit daar
    Hele mooie omgeving
    👌👌
  2. Ton:
    Leuk blijf genieten
  3. Gabri van Dijk:
    12 juli 2020
    En zo loop je langzaam maar gestaag je bekende omgeving uit.
  4. Theo:
    12 juli 2020
    Als ik het zo lees blijf je een heel jaar weg. Tof dat je het zo naar je zin hebt.