Hardenberg-Coevorden 7 aug 2020 21 km

7 augustus 2020 - Coevorden, Nederland

Vroeg vertrokken. 21 gr . De dag zou veel over asfalt gaan en weinig beschutting. Tot een uur of 12 goed te doen maar daarna erg heet 32 gr. Bij een tankstation verse broodjes gehaald. ( echt vers werden ter plaatse klaar gemaakt. ) En een halve liter gekoelde melk. Die had ik al zo naar binnen gewerkt. Na de lunch en zwemles me kleren aan en rugzak weer verder. Was inmiddels  al 16 km onderweg nog 5 te gaan. Veel zweet vooral vervelend bij mijn ogen. Op het plein in Coevorden weer gretig gebruik gemaakt van de ganzenfontuin. Een 0.0 gepakt en een afspraak gemaakt voor morgenavond. Viel best tegen maar weer gelukt wel 4 km van de route. Slaap in het plaatsje  t Haantje.  Bij het adres aangekomen vroeg ze lust je een biertje.🤪 Even bij kletsen en toen douche.  Heerlijk. Mijn was gedaan ( was nodig zout vlekken stonden op mijn hemd.) En buiten in de zon te droge gehangen. Is ie toch ergens goed voor. Ja ze vond een man die zijn eigen was deed wel gaaf.Na wat even kletsen gaan eten  . De gastvrouw zei neem de sleutel mee want je weet nooit wat een vrijgezel doet misschien ga ik ook nog weg. Acht uur op het plein nog 30 gr ,je eten wordt niet koud en je bier is heel vlug lauw. Dus langzaam eten en vlug drinken.🤣

Gr Jan

1. Bar:
    7 augustus 2020
    Prachtige sleutel en mooie foto’s.
  2. Mark:
    8 augustus 2020