Granwerd -Pieterburen 13 aug 2020 18 km

13 augustus 2020 - Pieterburen, Nederland

Zo vandaag naar Pieterburen. Door de polder van Groningen. Warm maar wel wat meer wind. Onderweg lekker geluncht met de voetjes in het water. Rustig door gelopen en rond half 3 in Pieterburen.  En zoals het hoort eerst een ijskoude 0.0. Even rond gekeken maar niemand met rugzak te zien. Ben ik hier wel goed dacht ik . Maar de borden gaven het aan. 😅 Om 4 uur de bus terug naar Eenrum.  Was ik vanmorgen ook al doorgelopen. In Pieterburen was geen slaapplek allemaal wadlopers voor het weekend. Vandaag geen vrienden op de fiets onderkomen, maar een b&b. Er staat een kermis hier maar die begint morgen pas. Dus rustig slapen vannacht.  Wel bier in de koelkast is verleidelijk  voor al omdat morgen een overgangs etappe  is naar het noordelijk kustpad  9 km. Na 8 tropische dagen mag het wel wat minder. Zoniet dan toch. Overnachting al geregeld. Als gastvrouw nog niet thuis is sleutel bij de buurvrouw. Verder geen bijzonderheden. Alleen voor de statistiek even pelgrimspad 250 km woonwandel verkeer 283 km. Pieterpad 482 km woonwandel  516 km. Op naar de 1000 😎

Gr Jan👨‍🦯

1. Gabri van Dijk:
    13 augustus 2020
    Jan, Dan heb je nu toch een mijlpaal bereikt in jouw Camino, sta je daar alleen, zelfs zonder andere Pieterpadlopers. Ik ben er een beetje stil van.
  2. Jan Cranenburg:
    14 augustus 2020
    Ja iedereen vertrekt hier. Bijna niemand loopt van Zuid naar Noord.
  3. Bar:
    13 augustus 2020
    dapreteiP-TrartS
    Mooie foto’s weer.
  4. Mark:
    💪🏻💪🏻💪🏻 Respect 👏🏻👏🏻👏🏻
  5. Gerard:
    14 augustus 2020
    11 juni zag het er ook zo verlaten uit daar! Zie foto WA. Nog een mooie tocht langs de kust! Als je voorbij Moddergat, Paesens, komt dan zie je vast nog sporen van onze honden, welke overigens niet zo erg opvallen tussen datgene wat de schaapjes achterlaten daar. Succes en nog veel plezier.