Carrion de los Condes Spanje 28-07-2022 26 km

28 juli 2022 - Carrión de los Condes, Spanje

Vannacht een zeer rustige nacht. Heel stil op de slaapzaal ondanks 18 personen.  Iedereen kent inmiddels de ongeschreven regels. Wat wel en niet kan op een slaapplaats. Dus vanmorgen vroeg op pad. Lange wegen ,rechte wegen van vele kilometers.  Saai maar als je van doorstappen houdt is het eigenlijk geen probleem. Ook kun je gedachte laten gaan. Wat oude rock en roll muziek op en door stappen. En vroeg binnen heeft voordelen ( geen hitte )  en rust bij aankomst bij de auberge. We slapen bij de nonnen in het klooster. Grote geruststelling zij komen na 10 uur controleren of iedereen binnen is. Toen naar het centrum ,biertje ,kantoortijd en kijken wie er allemaal binnen komt. De meeste om 2 uur binnen. Maar moeten dan nog een slaapplaats gaan zoeken enz ,enz. Wij hebben zoiets belangrijke dingen eerst. Onderweg passende ik mijn ottermeisje (Sophie) en ik dacht meteen aan Jonny Lion. Ranja met een rietje. Weer helemaal blij en verbaast toen ik haar passende met dit liedje op mijn telefoon. Kleine dingen geven soms veel vreugde. Ook caminogangers die we al een dag of 5 niet hadden gezien zeiden dat ik een smal gezicht heb gekregen. Ja het vet laagje is er wel vanaf. Gaat wat worden over 3 weken. Lekker een lunch gehad met spek heerlijk. Want ik moet niet te mager worden. Maar dat gaat vanzelf. Je verbrand per dag ruim 2800 calorieën, daar is niet tegen op te eten. En drinken helpt ook niet ,zweet je allemaal uit. Rond 4 uur siesta en spullen klaar maken voor morgen. Want morgen is de echte meseta ,kaarsrechte  weg 17 km lang. Zal een hele ervaring zijn. Na zevenen eten. Biertje . En dan gaan slapen.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

I travel today to my memoires off my live.

Ik reisde vandaag naar de herinneringen van mijn leven.

1. Chantal:
    Knap hoor!
  2. Trees:
    28 juli 2022
    met dank weer, zat al te wachten op je verslag, altijd leuk, wandel ze morgen 🙋🍻
  3. Yvonne:
    28 juli 2022
    Take only memories, leave only footprints”
  4. Lia Van gool:
    28 juli 2022
    Rechte lange wegen zijn inderdaad saai
    Maar hebben zo ook een voordeel
    Zoals je schrijft
    Lekker met je eigen gedachten bezig zijn
    Dan kom je helemaal tot rust
    En bij de nonnen zit je helemaal goed
    😂😂👍👍
  5. Hetty: