Burgos Spanje 25-07-2022 24 km

25 juli 2022 - Burgos, Spanje

Vandaag op naar Burgos een van de ijk punten. Van daaruit nog minder dan 500 km. Ook maar een klimmetje. Dus eigenlijk kilometers maken. Nou dat kunnen we inmiddels wel. Zeker vandaag. Temperatuur fris vanmorgen 18 graden en s'middags 27 graden morgen ook , zo heerlijk toch. Om 1 uur weer helemaal gereed. Kijken of  wat caminogangers van oude groep kunnen vinden.  Nou voor een van hen was het een normale zaak. Mijn ottermeisje had ik geappt  dat we in aantocht waren. Uitgerekend  tussen 12 en 1 uur komen de Viking en pappa camino hier aan. Dus was zij aanwezig toen we het plein opliepen. Geweldig wat een ottertje.  T ervoor en i.p.v. 2 tt 2 pp. Dat is ze echt.  Ook Boris Jan weer tegen gekomen. Prachtig om ze weer te zien en te spreken. Een mooie stad met een prachtige kathedraal,  een in mens gebouw. In de steegjes gezocht naar wat eten en drinken. Lekkerder en goedkoper dan op het plein. En lokale dingen. Wij weten inmiddels wel waar de lokale staan te wachten voor een plaatsje om te eten zit je niet verkeer. En veel gezelliger dan rond en op het grote plein. Om 8 uur gaan eten met Sophie en Boris jan. Twee fantastische jongen mensen open en eerlijk. Heerlijk om als gezelschap in je buurt te hebben. Superavond. Sophie werkt in Tilburg ga vast nog een keer met haar afspreken na de camino. Morgen weer met zijn alle opstap. De laatste 500 km.  Het begint wat te worden. Alleen het is wel zo als we er zijn is het over. Lijkt mij een vreemde ervaring. Omdat dan alle ervaringen herinneringen zijn geworden.

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Beter teveel herinneringen dan geen enkele ervaring.

1. Lia Van gool:
    25 juli 2022
    Maar wel hele mooie herinneringen
    Zorg maar dat je er niet aan verslaafd wordt
    Dat gebeurt nogal eens 😂😂
  2. Jan Cranenburg:
    25 juli 2022
    Lijkt mijn geen verkeerde verslaving.
  3. Trees:
    25 juli 2022
    geweldig weer en lekker zo de temperatuur, jullie gaan de caminogangers nog missen, fijne dag morgen ..groet 🙋
  4. Bar:
    Weer mooi Jan