Burdaard-Leeuwarden 17 aug 2020 18 km

17 augustus 2020 - Leeuwarden, Nederland

Gisterenavond onweer. Toch apart die bliksems zo boven de uitgestrekte velden. Vanmorgen wat heiig maar wel stuk koeler. Heerlijk temperatuur om te lopen. Helemaal langs de Dokkemer Ee. Totaal 17 km inclusief woon wandel verkeer. Was wel blij dat ik in Leeuwarden was  moest hoognodig. Negens een wc te vinden en ook geen bossen. Toen ik in Leeuwarden aan kwam gelijk een sportschool binnen gelopen ( was het eerste wat ik tegen kwam) en zonder veel moeite en in weinig tijd  was ik weer buiten en voor mijn gevoeld een stuk lichter.🤪 Even de stad in geweest. Wat eten en de 0.0 natuurlijk. Slaapplaats voor morgen kan pas in Harlingen. Dubbele etappe. 38 km . Nog al veel. Dus ga ik naar Zürich. Aan de afsluitdijk in Friesland. Een uitdaging, niet de warmte maar de kilometers. Moet lukken 22 graden en kans op een buitje Door de polder 33 plus. Dan heb ik overmorgen een rustdag , met de bus de afsluitdijk over. Als mijn voetjes heel blijven kan de laatste fase beginnen. Den Oever naar Den Bosch ,Tilburg. Pelgrimspad. Als de corona zo blijft sla ik Amsterdam over. Wil niet met mondkapje lopen. Dan zou het nog ongeveer 340 km zijn tot Tilburg. We zullen zien na morgen weten we meer. Vanavond niet op stap en vroeg naar bed met een kruik met ijsklontjes voor de voeten.🦶🦶🤶 .

Gr Jan👩‍🦯 of👨‍🦼

1. Lia Van gool:
    17 augustus 2020
    Dat wordt morgen een zware dag Jan
    Heel veel succes
    En inderdaad hopen dat je voeten niet stuk loopt 🦶🦶👈
    Mooie foto's vooral de veldbloemen
  2. Bar:
    17 augustus 2020
    Leuk zo’n niet fietspad en weer mooie foto’s.