Berciansos del Real Camino Spanje 30-07-2022 23 km

30 juli 2022 - Bercianos del Real Camino, Spanje

Weer een nieuwe dag. Vol goede moed vertrokken .Na 1 uur wandelen koffie prima toch. Tijdens de koffie keek ik op mijn telefoon naar mijn e.mail. een vervelend bericht. Een bekende van mijn had een auto ongeluk gehad in Frankrijk. Ligt in het ziekenhuis in Lyon. Situatie onbekend. Wil in deze blog er niet op in gaan. Dat begrijpen jullie hopelijk.  Maar mijn dag was aardig verstoord. Dan zie je hoe betrekkelijk alles is. Even lopen denken moet ik dit vertellen aan de groep. In ieder geval Arjen ingelicht. En na enige tijd ook mijn ottermeisje op de hoogte gesteld.  Die had onderweg nog een bloemetje voor me geplukt. Verder de rest van de etappe alleen doorgelopen. Kom je er weer eens achter hoe vlug je humeur op zijn kop is gezet.. Wel het monument gepasseerd dat de helft van Spaanse gedeelte van de camino symboliseert. De auberge is niet onaardig en voor het eerst bedden met gordijnen er voor. De kilometers vliegen onder onze voeten door. Morgen nog een dag en er dan zitten er al 7 weken op. Bij aankomst auberge allemaal tegelijk naar de slaapkamer. Een drukte van jewelste bij de douche. Heb mijn bed opgemaakt en ben na beneden gegaan  . Ga wel douche als iedereen zowat klaar is. Heb het niet zo op dat gedrang en gekrioel in een kleine ruimte. Lekker na het douche in alle rust biertje en wat eten en een sudoku opgelost. Dat noemen we siesta. Eten vanavond weer in auberge. Weer goed verzorgt. Door alle gesprekken komen ze in de groep erachter dat Arjen en ik kunnen dansen. Als we niet oppassen ontstaat er na het lopen nog een dans klasje. Want dat willen ze ook wel leren.  Nog een wijntje en naar bed hoop dat het me morgen beter af gaat.

Groetjes. 👨‍🦯👨‍🦯

Tegenslagen zijn er om te overwinnen ook al kost dat de enige moeite.  Maar stil staan is geen optie.

1. Trees:
    30 juli 2022
    oei, altijd vervelend zo'n bericht, sterkte !!! en succes morgen, komt vast goed :-)
  2. Lia Van gool:
    30 juli 2022
    Niet leuk zo'n bericht
    Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en met humor je reis verder kunt maken
    🤗🤗
  3. Bar:
    31 juli 2022
    Het leven gaat door. Meestal mooi weer en soms slecht. Sterkte en succes.
  4. Chantal:
    31 juli 2022
    Sterkte met het slechte nieuws!