Ages Spanje 24-07-2022 29 km

24 juli 2022 - Agés, Spanje

Vandaag 24 km op het menu. Met een flinke klim . Moet niet een probleem zijn, het spannende is de klim hoe zwaar en wat doet mijn knie. Onderweg vroeg een van de twee Brabanders hoe is het met je knie? Ik zei stil alsjeblieft anders maak je hem wakker. Prima zei hij wij Brabanders weten al wat slaapt dat lijdt niet. Ik moet zeggen het ging boven verwachting. Geen pijn of irritatie gehad. Ook niet na 5 km meer . Reden was het dorp waar we zouden stoppen had een auberge van 65 bedden en 1 restaurant.  Laat nu het restaurant gesloten zijn. Dus met 65 man naar een bar om te eten vanavond zagen we niet zitten. Daarom even overlegd en er nog maar 5 km aangeplakt naar het volgende dorp. Auberge annex restaurant en bar we hoeven de deur niet meer uit. Eerst even een biertje doen en dan onze dingetjes.  Alle tijd en kantoortijd is als hier de siesta begint. Dus komt goed vandaag. Arjen had een foto van zichzelf op Facebook gezet 1000 km ik heb daar op gereageerd "ik was erbij en keek er na" Nog meer Nederlanders aangesloten ,weer een een hele groep. Uit eten een biertje en naar bed. Morgen naar Burgos

Groetjes 👨‍🦯👨‍🦯

Als de zon ondergaat dan weet je dat er meer bestaat.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lia Van gool:
    24 juli 2022
    Goed om te horen dat je vandaag geen klachten meer hebt gehad van je knie
    Houden zo 🤗🤗
  2. Harrie van Gool:
    24 juli 2022
    Het spreekwoord is . Rustig aan dan breekt het lijntje niet.ik denk dat dat ook voor jouw knie geldt . goed gedaan bikkels succes.🚶🚶🧑‍🦯🧑‍🦯👍🍻
  3. Bar:
    24 juli 2022
    Ben er weer, weer alles gelezen. Hebreeërs genoten. Succes weer.
  4. Trees:
    25 juli 2022