11-juni-2022 Tilbug 10km

11 juni 2022 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

Ja we zijn zover. Onrustige nacht gehad en om 6 uur opgestaan. Alles was gereed wat gedronken en gegeten en toen om kwart voor zeven vertrokken. In de Nieuwlandstaat kwam ik nog een pelgrim tegen met een bekend gezicht. Op naar het station. Tilburg -Rotterdam cs en daar op de Thalys. Aardig gangetje top 300 per uur.  Wel het hele stuk gelopen  via het gangpad van de trein. Het is tenslotte een wandeltocht.😛👨‍🦯 In Parijs even puzzelen voor de metro maar we hebben een hollandse mond. Tien voor een op de tgv naar Lyon. Een extra  overstap ivm schade aan het spoor naar st Etienne. Daardoor pas om half 8 inLle Puy en Velay. Ja en plassen met 300 km per uur en tegen wind en dan nog droge schoenen houden. Het traject st Etienne naar Le Puy en Valey was zeer de moeite waard. Liep langs de rivier de Loire . Hotel opgezocht en opgefrist. Kamer met 2 verdiepingen en 7 slaapplaatsen voor ons twee. Lekker gaan eten en een biertje gedronken. Wat rond gewandeld voornamelijk klimwerk. Vandaag toch 10 km gelopen. Zien ik maar als training voor de komende weken. Om 11.00 uur naar bed maar eerst mijn blog nog bijgewerkt. Morgen rustig opstarten in Le Puy en Velay. Wel 30 graden wordt komende wel iets meer,  dus een paar dagen tropisch warm.

Groetjes  👩‍🦯👩‍🦯

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten.

1. Chantal:
    Succes!
  2. Leonie:
    Heel veel succes 🍀 en loopplezier! 🥾🥾
  3. Bar:
    Blijf schrijven. Succes.
  4. Ton Engel:
    12 juni 2022
    Veel plezier op jullie wandeling
  5. Trees:
    12 juni 2022
    succes en veel plezier samen
  6. Theo:
    12 juni 2022
    Ontzettend veel plezier gewenst!
  7. Lia Van gool:
    12 juni 2022
    Jan er Arjan heel veel wandel plezier
  8. Gabri van Dijk:
    12 juni 2022
    Heel veel wandelplezier! Ik volg je verhalen op de voet!
  9. Gabri van Dijk:
    12 juni 2022

Ik denk dat deze titel wel bij jou past, nu.
  10. Jan Cranenburg:
    12 juni 2022
    Toppie. Wel een snel tempo.
  11. Mark:
    13 juni 2022